آخرین اخبار

ملی پوش اسکیت: تلاشم می‌کنم خوش رنگترین مدال را در هانگژو کسب کنم

ملی پوش اسکیت فری استایل گفت: با توجه به برنامه ریزی و شرایطی که دارم تمام تلاشم این است که در بازی‌های آسیایی هانگژو به خوش رنگترین مدال دست یابم.

اشتراک گذاری
06 شهریور 1402
کد مطلب : 7317

 رضا لسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در حال حاضر برای حضور در مسابقات هانگژو تمرین می‌کنم. روزانه ۶ تا ۸ ساعت تمرینات تخصصی خودم را پشت سر می‌گذارم و فدراسیون هم برنامه های تمرینی خوبی برای ملی پوشان در نظر گرفته است تا بتوانیم در زمین های مختلف تمرین کنیم. این موضوع به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به راحتی در زمین ها مختلف با حریفان خود رقابت کنیم.  

وی افزود: فدراسیون از یک سال گذشته مسابقات و انتخابی های خوبی را برای ملی پوشان برگزار کرده است تا بهترین ها به این مسابقات اعزام شوند و خداراشکر می‌کنم که در همه انتخابی های تیم ملی توانستم اول شوم و به عنوان ملی پوش ایران در بازی‌های آسیایی انتخاب شوم. از طرفی هم فدراسیون یک سری اردوهایی برای ما گذاشت که که بتوانیم با حریفان مختلف خود رقابت کنیم. در این میان کمیته ملی المپیک هم از تیم ملی خوب بوده و شرایط خوبی در اردوهای تیم ملی داشتیم و کم کاستی برای ما وجود نداشت. با توجه به برنامه ریزی که دارم تمام تلاش من این است که در بازی‌های آسیایی هانگژو به خوش رنگترین مدال دست یابم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =